Werk jij al aan de
Know – Like – Trust factor? 

U

Know:

Het publiek ontdekt je

Like:

Ze gaan jou en jouw producten leuk vinden

Trust:

Men krijgt vertrouwen in jouw expertise. 

Door middel van e-mailmarketing ga jij werken aan jouw Know – Like – Trust factor. De meeste mensen hebben namelijk een flink aantal contactmomenten nodig om over te gaan tot het kopen van een product of dienst. Want zeg nou zelf: jij wil toch ook eerst weten wat voor vlees je in de kuip hebt? 

Hoe kunnen we hieraan gaan werken?

Wil jij het liefst vandaag nog starten met
e-mailmarketing, maar heb je geen idee waar je moet beginnen? Ik help je met veel plezier met de inrichting van ActiveCampaign!  

Heb je al een e-maillijst opgebouwd en verstuur je regelmatig nieuwsbrieven? Dan is het hoog tijd voor de volgende stap: het opzetten van een funnel!

Wil je liever alle taken die bij e-mailmarketing komen kijken uitbesteden? Ga dan voor een langdurige samenwerking en kies een abonnement wat bij je past!

Pin It on Pinterest